Η Ντόλα και η παρέα της 3: Σολ Μι, Αλαλί

Τέταρτα και όγδοα παίρνουν θέση στις γραμμές και στα διαστήματα, αποκτούν φωνή και γίνοντα τραγούδια – ή μήπως τα τραγούδια τελικά βρίσκουν τη θέση τους στο πεντάγραμμο; Η Ντόλα καλεί μικρούς και μεγάλους μουσικόφιλους για να μας τα εξηγήσει όλα!

Η σειρά “Η Ντόλα και η παρέα της”

Το μουσικό αλφάβητο είναι πολύ χρήσιμο για τα τραγούδια και τα μουσικά όργανα.
Όπως μέσα από τα γράμματα της γλώσσας και τα βιβλία έρχεται η γνώση αλλά και η ψυχαγωγία, έτσι και οι νότες έχουν πολλά να μας αποκαλύψουν για τον κόσμο της μουσικής.

Η σειρά των βίντεο “Η Ντόλα και η παρέα της στο πεντάγραμμο” ακολουθεί, μαζί με τη φωνή της Γιώτας Τηγανούρια, τα βήματα των βιβλίων Μέσα απ’το τραγούδι, στις σελίδες του οποίου χέρι-χέρι βαδίζουν τα τραγούδια με τους μουσικούς φθόγγους.

Στόχος της σειράς είναι όχι μόνο να παρακολουθήσουν οι μαθητές, αλλά να προτείνει σε όποιον διδάσκει έναν τρόπο χρήσης του βιβλίου.


Βίντεο 3 – “Σολ Μι, Αλαλί”

Το διάστημα τρίτης μικρής με Σολ-Μι, αποτελεί ένα από τα πρώτα μελωδικά διαστήματα που εισάγουμε προκειμένου να χτίσουμε σταδιακά τη γνώση της μελωδικής έκτασης στα παιδιά.
Η επιλογή αυτού του συγκεκριμένου διαστήματος δεν είναι τυχαία, αφού τα περισσότερα παιδικά τραγούδια σε όλον τον κόσμο κινούνται στο διάστημα της 3ης μικρής. Επομένως πρόκειται για ένα πολύ “οικείο” διάστημα στα παιδιά.

Έχοντας τη γνώση των ρυθμικών αξιών και του πενταγράμμου, από τις δύο προηγουμενες παρουσιάσεις, τα παιδιά μπορούν τώρα εύκολα να διακρίνουν τις θέσεις του σολ και του μι πάνω στο πεντάγραμμο, να γράψουν τις νότες και να τις διαβάσουν. Η καινούργια γνώση αποκρυσταλώνεται μέσα από το τραγούδι “Αλαλί”.

 

 

Leave a Reply

Close Menu